woensdag 19 oktober 2011

Proost

Op de beurs in Rijswijk zag ik dit wijnflesje staan en vond het zo leuk,na een snelle en duidelijke uitleg wist ik dat ik dit thuis ging proberen na te maken .Ik moet zeggen ik ben niet geheel ontevreden  misschien dat ik de volgende keer de bovenkant met het lint een beetje aanpas .
Helaas weet ik niet meer bij wie ik dit heb gezien maar als je het herkent laat het me weten dan vermeld ik dit gelijk op mijn blog.

Op de beurs in Den Bosch bij Nicole heb ik mezelf verwend  met 4 magnolia stempels waaronder deze, ik heb haar ingekleurd met bovenstaande copics ,moest wel weer wennen na zoveel projecten met 3 D plaatjes maar wat is het toch heerlijk om ermee te kleuren.
de bloemen komen van de wibra en de bladeren zijn gestanst met een mal van Marianne Design.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,bedankt voor de reactie op mijn vorige berichten.

gr Marianne

6 opmerkingen:

  1. Wat leuke wijnfles.
    En een leuk magnoliastempel.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo heel erg leuk!

    erg leuk om cadeau te geven!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Marianne.

    Mijn complimenten voor je site hoor.
    Bij deze wil ik je van harte feliciteren met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toewensen.

    Groetjes van Gea.
    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah this is beautiful Marianne,Its a long time since I have been over to see your blog but you have made some lovely cards

    BeantwoordenVerwijderen