zondag 20 juni 2010

ze zeiden JA






Zoals belooft de dingen waar ik het de laatste tijd zo druk mee had vandaag eerst 2 trouwkaarten de bovenste is gemaakt met een stempel van de Action ingekleurd met copics het Papier is van Marianne Design Pretty paper bloc Eline's Babies verder heb ik een randpons van Martha Steward gebruikt een multi frame van Nellie Snellen en een mal van een nieuw merk embossing mallen voor in bijv. de cuttle bug

De 2e kaart heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost,dit was zo'n gevalletje dat ik er maar niet uitkwam hoe hij moest worden hij heeft dagen op mn bureau gelegen .Ik wist niet zo goed of deze kleur wel geschikt was voor een trouwkaart maar het paste wel mooi bij het plaatje toen nog een bijpassend achtergrondje dat werd er 1 uit The Sweet stack -glitter sweet van DCWV.Uiteindelijk kwam het met de kleur oranje helemaal goed ,de bruid was schitterend in het wit maar de verrassing kwam toen ik de bloemen zag wat denken jullie ORANJE nou vraag ik jullie toeval bestaat niet zeggen ze maar wat dan wel ?
ben benieuwd wat jullie ervan vinden .

Fijne zondag en Vaderdag ,wij gaan vandaag eerst naar 's-Gravendeel mijn vader verrassen met een creatie ( zien jullie later) en vanavond naar ons 1e examenfeestje van dit schooljaar bij onze buurjongen Kevin lekker BBQ ,hoop wel dat het weer een beetje mee wil werken anders maar lekker een dik vest mee.
groetjes Marianne






7 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne, wat een schitterende kaarten heb je gemaakt,
    Ik vind ze helemaal geweldig!!!
    En ik heb dat ook wel eens hoor dat je kaart gewoon niet naar je zin krijgt.
    Maar bij jouw is alles helemaal goed gekomen.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Marianne, Je mag echt Super Trots zijn op je kaarten. Wat een plaatjes zeg...GEWELDIG.
    Vond de 1e trouwkaart al mooi maar toen ik je 2e kaart zag...ZOOOOOO GAAAAAAAAAFFFFFF. Heel mooi in het oranje.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    wat een schitterende kaarten!!!

    ik vind ze echt heel erg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Marianne! Ik vind ze zo lief!
    Het stempeltje van je bovenste kaart heb je ook zo mooi ingekleurd. En de kleur van de onderste kaart is perfect voor een trouwkaart hoor...
    Veel plezier vandaag!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een schitterende kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt. Vind ze allebei prachtig!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen