maandag 4 april 2011

abraham Ron




Een hele poos geleden kwam mijn buurvrouw Marianne(ja ook) met het verzoek of ik iets wist voor haar broer Ron die 50 werd.Ze wilde op een leuke originele manier geld geven en kon zelf niks vinden .Na wat doorvragen vertelde ze dat hij sinds een tijdje een bootje had en daar graag mee wegging ,toevallig had ik bij Sandra een piraten boot gezien en liet haar die zien ,ze was gelijk enthousiast en ik ook .Normaal kost het me veel moeite iets in opdracht te doen maar deze opdracht ging voor de wind (haha).Abraham op het dek ,gemaakt met de eline aankleedstempels ,schatkist voor het kado . Abraham kon te water niet letterlijk maar op een ondergrond met een strand scapvel .


Nog een bijpassende kaart erbij en klaar was de opdracht .Ik zeg het niet vlug maar ik was heel bij met het eindresultaat .


Ik lees graag jullie reacties


Fijne avond


gr Marianne

7 opmerkingen:

  1. Het is je perfect gelukt.Leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Marianne,
    Perfekt kaartje. Het is een een prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    heel erg leuk!

    een super mooi kaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou dat heb je mooi gemaakt daar mag je best trots op zijn groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super die Abrahamkaart!
    Groetjes van je nieuwe volger,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is the work of a very nice and cool

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen